Kvällstidningarnas Kundcenter

För att underlätta och göra arbetet mer effektivt för dig som återförsäljare har vi slagit ihop två kundserviceavdelningar och blivit en: Kvällstidningarnas Kundcenter. Nu behövs det bara en e-postadress eller ett telefonnummer för att nå Aftonbladet och Expressen. Vi hoppas att du gillar det.

Kontakt

Kvällstidningarnas Kundcenter
Box 6007
550 06  JÖNKÖPING

Telefon: 077-44 15 000
Fax: 036-16 50 24
kundcenter@kvallstidningarna.se

 

Senast uppdaterad: 2014-10-14 av roos

Populära frågor

Var beställer jag buntblock?

Buntblock finns att beställa via verktygslådan eller övriga tjänster.

Vad tjänar jag på att sälja kvällstidningar?

Din provision är 21,5 procent.

Var beställer jag buntsnöre?

Buntsnöre (1800 m) beställer du i vår webbshop. Logga in med ditt kundnummer och pinkod.

Var beställer jag plastskivor till löpsedelstavlor?

Om plasten till dina löpsedelstavlor har gått sönder kan du beställa nya i vår webbshop. Logga in med ditt kundnummer och pinkod.

Kan jag returrapportera mer än två veckor bakåt?

Nej. Vi vill ha in din retur så fort som möjligt för att lättare kunna leverera en så bra anpassad upplaga som möjligt. Du kan rapportera från och med måndag föregående vecka. Äldre returer går inte att rapportera.

Var kan jag göra en leveransreklamation?

En leveransreklamation gör du enklast via verktygslådan eller övriga tjänster. Ange datum, tidning, antal tidningar på följesedeln och antal tidningar ni fick. Saknas det så många tidningar att de inte räcker för dagen? Kontakta Kvällstidningarnas Kundcenter (077-44 15 000). Vi hjälper dig att efterlysa de sakande tidningarna och ber aktuell chaufför att åtgärda problemet.

Vad är en vinjettretur?

De kunder som inte kan få leveranser av en tidningsbil returnerar överblivna tidningar i kuvert. Klipp ut den del av tidningen där datumet syns på både huvudtidningen och magasinen, skicka sedan kuvertet med returer till oss en gång per månad. Returerna rapporteras som vanligt på vår webbplats.

Vad är returer?

De tidningar som du inte får sålda ska du skicka tillbaka till oss. De kallas för returer och rapporteras på vår webbplats under returrapportering.

Hur ofta är det fakturering?

Vi fakturerar en gång i månaden.

Hur får jag tag i chauffören?

Vill du komma i kontakt med chauffören så kontaktar du Kvällstidningarnas Kundcenter på 077-44 15 000. Vi hjälper dig med att kontakta chauffören och ge denne ditt ärende.

Stäng